Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 9 december 2012

Merry Christmas

Hallo allemaal,
Het ging niet helemaal goed met plaatsen. Dus dames
Sorry voor het ongemak, maar ik heb mijn kaartje opnieuw gepost.

Ik schiet al lekker op met m,n kerstkaartje. Ik hoef er nog maar een paar te maken.

Dit kaartje heb ik gemaakt met de:
Creatable  van Marianne design.
Het papier van Kaisercraft (Charlotte's Dream)
De stempels zijn van Ourcraftlounge.
 ..............................................

 Hallo everyone,

It did not go well to post my card.
Sorry for the inconvenience, but I've posted my card again
 I still have some Christmas cards to make but it is progressing
This card I made ​​with: 
Creatable from Marianne Design. 
This Design paper is from Kaisercraft (Charlotte's Dream) 
The stamps are from Ourcraftlounge.




Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.
Thanks for passing by. See you next time.

Enjoy your day !!

18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Ilonka, lieve kleurtjes heb je gebruikt!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Ilonka. Zo te horen sta jij er beter voor dan ik met de kerstkaarten.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een super leuk kaartje Ilonka.....mooie zachte kleurtjes en een prachtig ingekleurd plaatje erop .....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje Ilonka Ik ben gelukkig klaar met mijn kerst kaarten
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje weer!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eh volgens mij ging er niets mis hoor Ilonka, ik zag je kaartje en kon ook gewoon reageren, maar dan doen we het gewoon lekker nog een keer. Ik vind je kaartje helemaal top. Super is die.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een super mooi kaartje geworden.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Another beautiful card Ilonka! Cute image and what a fab die you've used (the one with the corners)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onnodig te zeggen denk ik dat dit een toppie kaart is met dat katje :), prachtig gemaakt meis, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi en ook schattig kaartje, Ilonka!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje Ilonka.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A very pretty card, Ilonka! Hope you have a wonderful week!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaart met mooie details en ook een leuke sketch! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig afdrukje en een leuke sketch. Mooie kaart, Ilonka. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief ,kaartje Ilonka. Heel mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Ilonka,

    Ook bijna klaar met je kerst kaarten;)), ik niet hoor
    gelukkig kun je ze ook kopen haha.
    Onwijs lief deze kaart,handig een sketch hé.
    Liefs Sonja xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk kaartje in deze mooie kleuren.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer