Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 4 december 2012

Home Sweet Home Duo Challenge # 22

Hallo Dames,
De challenge # 22 van het Duo Challenge blog staat online.
Jullie kunnen het patroon hier aanvragen
De Challenge loopt tot 28 Dec.
Dit is mijn DT voorbeeldkaartje .

........................................

Hi everyone,

There is a new challenge started on the Duo challenge blog.
The pattern can be requested here !!
The challenge is open till 28 th of Dec.
This is My  DT card !!



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.
Thanks for pasing by. See you next time.

Enjoy your day !!


15 opmerkingen:

  1. Wat een mooi project heb je gemaakt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een knus en gezellig kersthuisje is het geworden. Heel erg leuk gedaan.

    groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilonka,

    Wat mooi is je huisje geworden...is het een kaart of een echt huisje ??? Maar heel leuk...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful work, Ilonka! Little houses are always a favorite of mine!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind dat je het huisje heel mooi gemaakt hebt, mijn complimenten
    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schitterend Ilonka, ik vind het prachtig wat je hebt gemaakt. Ziet er toppie uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan Ilonka. Ik heb het patroon ook.. maar kom niet op een leuk idee om te maken. Die jullie gemaakt hebben zijn allemaal hartstikke leuk en ik blijf hangen op een vreemd huisje (naar mijn gevoel haha) Ik heb nog even, maar moet toch echt aan de bak nu.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, hij is schitterend ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk huisje is het!!! Mooi gemaakt,hoor!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig mooi Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er super uit zeg, mooi!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer