Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 5 december 2012

A die for a Sketch Challenge # 7

Hallo allemaal,
Hier is mijn eerst DT werk voor A die for a Sketch.
Ik kan het nog niet geloven, en schud mezelf af en toe eens flink door elkaar.
Whhhahahaha een beetje trots ben ik wel.

 De December Challenge staat online. Zie HIER !!


Dit is mijn voorbeeldkaartje

 





De Challenge wordt gesponsort dit keer door  Bugaboo Digi Stamps,


En de prijs is maar liefst 7 digi stempels
De opdracht van deze Challenge is:

Gebruik tenminste 1 Die bv:
Creatables van Marianne Design, Joy Craft, Memory box.
Het maakt niet uit. Als je er maar een gebruikt.
Neem er eens kijkje en zie wat mijn collega designers gemaakt hebben.

Ik heb dit keer de Creatables van Marianne Design gebruikt.
Lr 0185 Creatable Sneeuwvlokken.
De stempel is van Bugaboo
De hartjes zijn van Provocraft.
De tekststempel is van Ourcraftlounge
 ...................................................

Hi everyone,

 Whoow I still can,t believe it but here is my card for  A die for a Sketch Challenge.
I,m so proud !!
You can find de Challenge Here !!
This time the sponsor is  Bugaboo Digi Stamps,
and the winner will receive 7 wonderful images! Wow!!
Please take  the Sketch and remember, That you have to use minimum one Die:
For Example :
Creatables of Marianne Design, Joy Craft, Memorybox. 
 Take a look and see what my fellow designers have made.
This is my DT Card.

I used the Creatable from Marianne Design.
LR 0185 Creatable Snowflakes 
The image are from Bugaboo.
The hearts are from Provocraft.
The textstempel are from Ourcraftlounge.

 Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer,
Thanks for passing by. See you next time.

Enjoy your day !!


23 opmerkingen:

  1. Wat een supergaaf kaartje en prachtige stempel. Heel mooi meis, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tuurlijk mag je trots zijn:))) het is leuk om gevraagd te worden voor een DT:))
    liefs,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je eerste DT-bijdrage mag er zijn Ilonka, een enige kaart!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart met prachtige details!!! Geweldige binnenkomer, Ilonka!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ilonka,

    Super... je kaartje een echte binnenkomer...stempel is errug leuk...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi kaartje Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ilonka
    prachtig kaartje heb je gemaakt je begint al goed met je eerste bijdrage van DT
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a beautiful card, Ilonka! It feels so cool and frosty! Great job!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love the die cut behind the adorable image from Bugaboo. The colors of your papers and the ribbon with the florals are so beautiful. Lovely card!
    Hugs, Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Ilonka...glansrijk geslaagd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is lovely Llonka, I love your take on the Sketch. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje heb je gemaakt.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent super goed begonnen, wat een mooi kaartje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous!!! Your card is amazing Ilonka. Thank you for beeing such a sweet Teamie. Love your card, the Motif is so cute and love the style of your card. The Pearls on the ribbon is beautiful too.

    Hugs, Dunja xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ilonka,
    het is een prachtig voorbeeldkaartje! Leuk voor je dat je in een DT zit! Ik herken de sketch er helemaal in!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend je voorbeeldkaartje Ilonka, en je mag supertrots op jezelf zijn hoor dat je in een DT zit, en helemaal verdiend want je maakt schiterende kaarten. Geniet er maar van.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk kaartje Ilonka en leuke details gebruikt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dank voor je bezoekje aan mijn blog, en proficiat met je DT , super trots mag je daarop zijn hoor :-)
    Mooie sketch en een geweldige kaart heb je ervan gemaakt zeg !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super kaartje om mee van start te gaan!!! Enige sketch ook:)
    Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ah! Bugaboo! Love the images! Great little sketch and can't wait to play along! Thanks for visiting my blog. I can't seem to get into the lounge for the team yet to meet you all but lovely to visit here!
    Hugs
    Tammy Louise

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer