Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 2 december 2012

Flessenhanger + label

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie het 2e nieuwe DT patroon van Cards Etc Euro Blog zien.
Dit keer een Flessenhanger + label.

Neem gauw een kijkje op het Euro blog. Dan kun je de andere DT creaties bewonderen.

Hier is mijn voorbeeld van de Flessenhanger.

...........................................
Hi everyone.

Today I will show you the 2nd new pattern from the Cards Etc. Euro Blog see. 
This time a Bottle Pendant + tag

Take a look at the Euro blog. Then you can admire the other DT creations. 
Here is my example of the Bottle Pendant.




Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.
Thanks for passing by. See you next time !!

Enjoy your weekend !!


26 opmerkingen:

  1. mooi, ook je vorige kaart is schitterend.

    Groetjes en fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er feestelijk uit Ilonka. Erg leuk gemaakt.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo kun je wel ergens aankomen Ilonka, super leuk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, prachtig Ilonka!! Heel feestelijk. Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wouwww , die is mooi
    dat heb je echt schitterend gemaakt
    enne... wanneer maken we de fles soldaat?
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ilonka,

    In één woord schitterend, dat ziet er echt heel mooi uit...WOW...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie flessenhanger Ilonka. Ik zou bang zijn om zo'n druk papier te kiezen, maar jij doet het gewoon en het staat nog prachtig ook.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Ilonka...altijd handig om achter de hand te hebben!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende label, Ilonka, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje Ilonka wat is dat super gemaakt, ik vind het helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie flessenhanger Ilonka....heel erg leuk om zo een fles cadeau te doen.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat prachtig gemaakt Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige flessen hanger, als je dit zo kado doet over een fles , dan zullen ze trots op je zijn. Want hij is beeldig.
    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ilonka,
    wat super mooi, deze flessenhanger!
    ik kreeg er eentje voor mijn verjaardag. Wist niet eens dat ze te koop waren en dacht dat iedereen ze op maat knipte. Zo leer je ook nog eens wat!
    Leuk weggeven zo, toch??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi weer zeg!! Zo maak je van een gewone fles een heel leuk kadootje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a great project, Ilonka! Love the reindeer, the great die cuts and the cute snowflakes! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi gedaan Ilonka dat is wel een heel erg leuk kadoo zo

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi Ilonka, ben even tijdje niet langs geweest maar zie dat jij niet stil gezeten hebt. Leuk om het weer even te bekijken allemaal

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige creaties heb je de afgelopen week weer neergezet!!!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtig gemaakt allemaal weer ,je vorige creatie vind ik ook mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi gedaan, een pracht cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat prachtig mooi Ilonka.
    Echt schitterend.
    Een super mooi cadeau.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie flessenlabels Ilonka heb even rond gekeken op je blog leuke creaties maak je ik ben ook volger geworden.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer