Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 19 december 2012

Fel oranje !!

Hallo dames.

Gisteravond heb ik heerlijk zitten freubelen. 
Ik ben eens van m,n favorieten kleuren afgestapt. 
Wel heftige kleuren maar goed dat is een keer wat anders he !!
  De mal is van  Joy craft. De vlinder is van Marianne design.
Het design papier is van Kaisercraft ( Devonshire Collection)
.




Herschaalde+kopie+van+2.jpg

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


12 opmerkingen:

  1. Is een hele mooie kaart geworden. Inderdaad wel heftige kleuren maar hierdoor is het wel een heel vrolijk geheel geworden.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Ilonka, doet je bijna naar de zomer verlangen. De kleuren gaan verrassend goed samen. Je bent de laatste dagen wel productief geweest zeg! En je club dat zal ik graag eens bekijken na kerst want ik krijg maandag de ganse familie op bezoek.

    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So pretty, Ilonka! You have such gorgeous dies!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart. En de kleuren vind ik er heel goed bij passen.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Ilonka.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super kleurige kaart, vlinder vind ik heel mooi!

    gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke fris en fruitige kaart Ilonka, ik word er gewoon vrolijk van. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a beautiful card dearest friend:)
    Love the warm colors used and the gorgeous diecuts:)
    I wish you a very Happy Christmas:))
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je hebt weer heel erg je best gedaan leuk hoor eens iets heel anders groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! De kleuren passen goed bij elkaar. Leuk om eens wat anders te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hardstikke leuk juist Ilonka!,lekker vrolijk!

    XX Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer