Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 16 december 2012

Eerste sketch en een kaartje

Hallo allemaal,

Ik heb mijn allereerste  sketch gemaakt voor mijn CLUB !!
Het is een begin en het is nog leuk om te maken ook.
Ik heb er ook gelijk een voorbeeldkaart van gemaakt.  Hier is het resultaat.




Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


18 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je allereerste schets en wat een prachtige uitvoering van die schets heb je gemaakt, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilonka,

    Je schets ziet er heel mooi uit en..je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt...mijn complimenten..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je mooi gedaan Ans
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ek vind dat een mooi schets om te gebruiken, en je kaart is zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan Ilonka en wat een zachte mooie kleuren
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke sketch en prachtige kaart.
    Helaas zal ik niet op je nieuwe club komen Ilonka. Ik zit nu bij twee en ga er in januari sowieso 1 afzeggen want ik kom er gewoon niet aan toe. Maar graag wens ik jou heel veel succes en heel veel leden!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje!! Mooi sketch ook! Succes met je club!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie sketch Ilonka en je kaartje dat je ermee gemaakt hebt is ook top....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jep,... dit is helemaal Ilonka!! hahaha. Mooie sketch heb je gemaakt! Spanned hoor.. zo een eerste keer, nou maar hopen dat er veel op gereageerd wordt natuurlijk, maar dat zal toch wel? Heel veel succes.

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig voorbeeld van een mooie sketch:) Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een hele mooie sketch wat een werk heb je er nu weer bij heel veel succes je clubje veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje Ilonka, mooie stansjes heb je gebruikt! Bedankt voor je bezoekje aan m'n blog, alvast hele fijne feestdagen gewenst! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig mooi gedaan Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gave sketch en een mooie uitwerking ook.
    doeggggg,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele leuke sketch en een mooie stijlvolle kaart heb je gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke sketch Ilonka....en een prachtige voorbeeldkaart. Heel erg mooi!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieverd. Heel mooi gemaaktmet de vlinder en de verdeling van het papier Ilonka. Ik was je even uit het oog verloren. Maar je hebt de laatste tijd mooi kaarten gemaakt Ilonka. Groeten Trijntjeh

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer