Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 12 december 2012

EASEL KAART 3D

Hallo allemaal,

Er is staat weer een nieuw patroon op de Cards etc Shop

 
Neem er een kijkje want het is weer een leukerdje.
Jolanda heeft er ook dit keer wat moois van gemaakt.
Dit is mijn voorbeeld kaartje.
 ...................................
Hi everyone,

 There is another new pattern on the Cards etc Shop
Look here because it's really worth it. 
Thank you for your wonderful creation Jolanda
I love it !!
This is my entry for the Shop.





Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.
Thanks for passing by. See you next time.

Enjoy your day !!


16 opmerkingen:

  1. Hoi Ilonka, het is weer een prachtig kunstwerkje wat je ons hier laat zien! Schitterend gedaan en wat een mooie tekst.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw zeg, dat is mooi!! Ik kan niet zo goed zien hoe het vast zit, maar het ziet er geweldig uit.
    Prachtig papier!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilonka,
    WOW...dit is echt eeb kunstwerk...ziet er heel ingewikkeld uit..maar wel MOOI...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jee Ilonka wat heb jij er veel werk van gemaakt. Ik vind het een toppertje.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw zeg, wat heb je dat mooi gemaakt. Super.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo ilonka
    wouwww wat een mooie kaart heb je gemaakt
    en dan de tekst GEWELDIG
    ik vind hem super

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig mooi Ilonka.
    Echt schitterend.
    Hele mooie tekst.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een kunstwerk Ilonka, het ziet er weer helemaal tiptop uit, echt super wat je ons laat zien. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woooow deze kerst easelkaart is wel heel erg mooi Ilonka....prachtig gemaakt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een geweldige kaart, zeer origineel ook de tekst. Super.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een kunstige ster ,Ilonka!! Heel mooi, vooral de liggende ster is Top ...

    Super dat je ons dit laat zien.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oohhh wat super zeg, prachtig gemaakt!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oi, oi, oi Ilonka,

    Wat zie ik hier weer voor gaafs! Zo'n mooie kaart joh.
    En dan die tekst...Weer eens wat anders dan merry christmas...lol
    Veel leuker en ook persoonlijker.

    GIGaleuk gedaan. Een dikke pluim voor jou;)

    Lieve groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige creatie Ilonka. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowsa Ilonka... This is a fabulous project, just gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer