Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 20 december 2012

De beste wensen !!

Lieve allemaal,

We hebben het nu in deze tijd allemaal druk. 
En er valt voor de komende feestdagen bij iedereen nog veel te regelen en te doen.
Daarom wil ik iedereen bedanken voor alle lieve, leuke en warme reacties op mijn blog.
Dan rest mij nog een ding jullie allemaal een......



Ik kijk ernaar uit om in 2013 elkaar creaties weer te bewonderen.
Tot dan en ik wens jullie al het goeds voor 2013 !!

16 opmerkingen:

  1. Jij ook bedankt voor al je blogbezoekjes en berichtjes achterlaten Ilonka, ik geniet er zo ontzettend van. Hele fijne feestdagen en een super 2013 toegewenst met heel veel creatief plezier. Ik kijk nu ook alweer uit naar alle kaartjes die gaan verschijnen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook hele fijne feestdagen en een gezond en creatief 2013. Leuk dat je me dit jaar gevonden hebt hier in blogland en jij ook bedankt voor je gezellige reacties op mijn blog.

    Groetjesss
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Merry Christmas to you, Ilonka! Thank you for your encouraging words!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilonka,

    Graag wil ik jou ook bedanken voor alle Blogbezoekjes en lieve berichtjes.Wens jou en je familie, fijne kerstdagen en alled goeds voor 2013..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilonka
    Ik wens jouw ook fijne feestdagen en een gezond en creatief 2013
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook voor Jullie allen hele fijne kerst dagen Ilonka.
    Maar zeker ook een gezond en gelukkig 2013 gewenst.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ook voor jullie hele fijne kerstdagen en alle goeds voor 2013

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gezellige feestdagen en veel geluk en gezondheid in 2013!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ilonka,
    ook voor jou een hel fijne kerst en het allerbeste voor 2013 gewenst! Ik hoop dat je mij vaak kunt bezoeken en dat ik veel mooie creaties bij jou mag bekijken...
    Groetjes en veel succes met de drukte!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij ook hele knusse kerstdagen en een gezond, gelukkig en creatief 2013 Ilonka!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele fijne feestdagen en een gezond,inspiratief?? en creatief 2013. Leuk om hier in blogland terecht te zijn gekomen en jij ook bedankt voor je leuke reacties op mijn blog.

    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijne Feestdagen en een Gelukkig Gezond 2013 Ilonka!!
    Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij ook fijne feestdagenen de beste wensen en een voorspoedig en vooral creatief 2013 Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Merry Christmas, may you have peace and joy this New Year!
    Hugs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank je wel Ilonka, inmiddels hebben we Kerst alweer achter ons gelaten en nu op naar oud en nieuw !!
    EEn hele gezellige jaarwisseling .
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo ilonka
    ik wens jou ook hele fijne dagen toe
    en een goed freubel 2013
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer