Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 11 november 2012

Thinking of You

Hallo lieve dames,

Graag heet ik mijn nieuwe blogvolgsters van harte welkom.
Dit keer heb ik een leuke Sketch gemaakt voor a Die for a Sketch.

Het papier wat ik gebruikt heb is van .....
De Creatables zijn  van Marianne design. En de Dies van Memory box !! 

.................................................................

 Hi dear ladies,

I would like to say welcome to my new followers.
I'll hope you enjoy my creations.
This time I made ​​a nice Sketch for a Die for a sketch.

This design paper is from the  Kaisercraft (Magnolia Grove).

The Creatables  from  Marianne Design. And the Dies are from Memory Box!





Leuk dat je langskwam om te kijken . Tot de volgende keer.

 Thanks for passing by, see you next time.
Enjoy your weekend !!



16 opmerkingen:

  1. prachtig die bloemen die je hebt gebruikt en je kaart...tja we zijn het van je gewent he...beauty weer xxx peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer prachtig Ilonka
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's a beautiful card, Ilonka! You did a great job with the sketch and the dies you used are gorgeous! Thanks so much for joining us at A Die for a Sketch!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie chique kaart! Mooie kleuren en ook een mooie sketch! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card Ilonka and I like all the pink! Those are fabulous dies you've used and I think I'm going to have to go shopping for that leaf one.
    Thanks for joining us at A Die for a Sketch and hope to see you next time as well.
    Marilyn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een sjieke kaart Ilonka heel apart ik vind hem heel erg mooi
    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en romantisch! wat een schattige takjes trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. beeldig kaartje Ilonka!!! Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooi kaartje Ilonka....je maakt hele mooie kaartjes en creaties....ik zal proberen wat vaker langs te komen....
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart ook hier hou ik weer erg van groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk romantische kaart Ilonka! Supermooi gemaakt met mooie details. Leuke sketch ook!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Ilonka, thank you so much for taking part at A Die For A Sketch Challenge with your sweet card. Like the pretty pink of course :) and the filigrane dies you've used. Great creation TFS!
    Hugs,
    Angie (Guest Designer)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje heb je weer gemaakt Ilonka.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer