Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 16 november 2012

Rudolf the rednose reindeer.

Hallo dames,

Het is echt koud buiten, ik heb heerlijk dit kaartje gemaakt in mijn warme hobbykamer.
Terwijl de sint arriveerd in Nederland. Ben ik al druk met de kerstkaartjes.
En Rudolf de Rednose Rendier laat zichzelf zien.
Ik heb me van de week echt verwend met een kist met Derwents.
Ik heb ze gebruikt om Rudolf erop zijn mooist uit te laten zien.

Wat heb ik gebruikt:
 Design papier van Twig & Berry
Creatables van MD.

.......................................................


Hi ladies,

 It's really cold outside, I made ​​this card in my lovely warm craftroom.

While the saint arrives in the Netherlands. I've been busy with the Christmas cards.

And Rudolf the Rednose Reindeer steals today the show

I have really spoiled myself this week with a chest with Derwents.

He just looks great !!

What I  used :

The design paper from  Twig & Berry.
And de Dies from MD. 



Leuk dat je langkwam om te kijken. Tot de volgende keer.

Thank for passing by. See you next time !!

Enjoy your weekend !!


20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met Rudolph, Ilonka....en wat heb je hem mooi gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's so pretty, Ilonka! Lovely colouring and beatiful papers & dies!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilonka,
    Wat een bjoetie... heb je gemaakt...prachtig ingekleurd..heel mooi papier en je stempeltje id ook erg schattig..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilonka wat een dotje van een kaart vind hem zo leuk

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Ilonka, wat een mooie Rudolph. Heerlijk die kerstkaarten maar morgen ga ik toch even naar de landelijke intocht kijken in mijn stadje!
    Groetjes en een fijn weekend! Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart is dit Ilonka!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, heeeel mooi Ilonka. Ook prachtig ingekleurd. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk kaartje en een schattig plaatje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De Derwents zijn aan jou wel besteed, erg mooi gedaan en wat een mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die Derwents hadden niet mooier gebruikt kunnen worden Ilonka, Rudolph staat er schitterend bij op je leuke kaart!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje zeg!!!! Wat heb je ontzettend mooi gekleurd!!! Ik denk er over om ze te verkopen maar als ik dit weer zie.... dan twijfel ik weer, prachtig!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is je kaart schitterend geworden Ilonka, prachtig ingekleurd ook met je nieuwe Derwents, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een enig kaartje is het geworden Ilonka!!!
    Prachtig ingekleurd met je Derwents!!!
    Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Ilona.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super mooie kerstkaart met een schattige eland en die heb je geweldig gekleurd! Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kaartje Ilonka.
    Echt super lief.
    Heb verder een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk kaartje Ilonka. Mooi ingekleurd hoor. En die swirl vind ik echt mooi zeg, ben blij dat de kerstman nog langskomt bij ons :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel mooi kaartje ook de andere heb ik even bekeken en het ziet er allemaal prachtig uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer