Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 20 november 2012

Love to Skate

Hallo allemaal,


Laat de winter maar beginnen hoor !! Mijn schaats is klaar.
Ik heb bij Sandra Scrapsels  dit prachtige patroon gisteren gekocht.
En zoals jullie hier zien, ben ik er gelijk mee aan de slag gegaan.

Het design papier is van My Minds Eye ( Bella Bella )
In combinatie met het papier van Kaisercraft. ( Charlotte,s Dream )

De Tilda heb ik in de roze en bruine tinten met Derwents ingekleurd.
De tekst stempel is van. Twig & Berry (Clear Stamp Postmarks)

De takjes zijn van Memory box.
De snowflakes van Joy Craft.
.Voor de rest heb ik wat lint en een zelf gehaakte bloem gebruikt. 


Hi Everyone,

 My Ice Skate is ready.
I,ll bought this pattern yesterday.
She makes such a wonderfull creations. Just have a look to here site


And as you see here, I finished my Skate !!

The design paper is from My Minds Eye (Bella Bella)

In combination with the paper from Kaisercraft. (Charlotte, s Dream)

 The stamps are from
Twig & Berry (Clear Stamp Postmarks)

 The leaves are from Memory box.

The snowflakes are from Joy craft.












Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer. 
Thank for passing by.

Enjoy your day !!
 

20 opmerkingen:

  1. Prachtig Ilonka!!! Wat een schitterende creatie. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het patroon net een paar minuten geleden bij Sandra gezien en wat heb jij er een schitterende uitwerking van gemaakt! Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gedaan, mooie details, helemaal toppie dus
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilonka, wat een schitterende creatie heb je gemaakt!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Linda,
    WOW..wat heb jij een prachtige creatie gemaakt van de schaats..ik vind de rand erg mooi gedaan en super stemepelafdrukje... LIEF..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wow wow, wat kei en keigaaf, schitterend !! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Just lovely card^_^ What a gorgeous details and sweet image^_^ Did you cut handmade the shape or do you have this fabulous shape template?
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Ilonka
    wat is hij leuk geworden.
    en ook je schomel kaart is een plaatje .
    heb je heel leuk gedaan hoor
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super geworden..heeeel project ook!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow! What a fabulous project! Very creative and cute, cute, cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet er heel mooi uit.
    Mooie kleuren heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Ilonka, wat is die super geworden, ik vind hem helemaal het einde. Echt een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowsieeeeee!! Je hebt mijn patroon weten om te toveren tot deze betoverende Schaats Ilonka!! Wat een plaatje! Zo lekker roze en die mooie kerstballen erboven! TOPPIE!!!
    Dank je wel voor het vermelden van mijn bloglinkje! XXX

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat is ie gaaf!!!!
    LIefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaf!! Mooie kleuren heb je zo bij elkaar gebruikt.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend mooi!!!!!!!!! Ik vind je gehaakte bloem ook heel mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een toffe schaats heb je gefreubelt!!! Zag dat je ook een berichtje op mijn kersverse blog had achtergelaten. Zullen we elkaars volger worden?? ik Wel hoor bij deze ...
    Gr Antoinette

    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ilonka,
    dat ziet er echt heel gaaf uit zeg!! Wat een werk, lijkt me. Maar je ziet het onder je handen groeien!

    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je dit schitterend gemaakt Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer