Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 21 november 2012

Noel Christmas Card

Hallo dames,


Ik heb de smaak te pakken met mijn Derwent potloden. Ik ben dr zo blij mee dat ik ze gekocht heb.
En kan het niet laten om ermee te kleuren.  EnTilda is zo,n lieve dame.
Dat ik haar dit keer in de bruine tinten gekleurd heb.


Mijn nieuwe blogsetje heb ik erop afgestemd. En is gemaakt door SIETA !!
Neem eens een kijkje op haar blog.

Het kerstboompje is van Marianne Design..
De tak is van Memory box.


Het papier van Papicolor en Kaisercraft. (Charlotte, s Dream)

De Noel stempel is van Twig & Berry (Clear Stamp Postmarks)

De Sneeuwflokken zijn van Joy Craft.

.......................................................................
Hi Everyone,

I am so happy that  I bought the Derwent pencils
And could not resist coloring them with the sweet Tilda.
This time with the colours  brown.
My new blog is designed by Sieta!
Take a look at her blog.
 She makes such a lovely blog backgrounds.
The Christmas tree are from MD.
The paper are from Papicolor and Kaisercraft. (Charlotte, s Dream)

De Noel stamp  are from Twig & Berry (Clear Stamp Postmarks)

De Snowflakes van Joy Craft.






Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

Thanks for passing by.
See you next time.

Enjoy your day !!


26 opmerkingen:

  1. hoi Ilonka,

    wat een prachtige kerstkaart heb je in deze bruintinten gemaakt! Geeft altijd een bepaalde sfeer weer, vind ik.
    Ik zei dat je mij volgt in je bloglijst in de zijbalk, maar heb je je ook al aangemeld?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilonka,
    Wat ziet je Blog er weer prachtig uit en..je kaart niet te vergeten, heel mooi in de bruintinten..en leuk, de stempelafdruk op het stukje jute...super...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve Ilonka

    meis ik heb behoorlijk in de lappenmand gezeten vandaar ik nergens aan toe kwam ik kon niet eens met de hop meedoen
    Afijn, Prachtige kaart heerlijke warme tinten
    mooie embellish
    kortom Schitterend;)
    Liefs Sonja x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterende kaart en zo mooi gekleurd ook
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige kaart en erg mooi gekleurd ik ben nog steeds aan het oefenen groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart. En zo leuk om te kleuren met derwent.
    Ik dacht dat ik al volger bij je was. Meteen maar geworden. Kan ik ook van je mooie genieten.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauww en dat met potloden nogwel!! Ik zou het niet kunnen hoor. Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooooooo ilonka
    wat een super mooi kaartje is dit geworden en ja blij dat snap ik met je derwent potloden.
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje!!! Prachtig ingekleurd met je potloden hoor!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooi kaartje weer ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card, Ilonka! The dies you used are beautiful!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit vind ik beeldschoon Ilonka, prachtig alles in die aardetinten en super ingekleurd!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Ilonka,

    Ben viavia op je blog terecht gekomen. Wat een mooie kaarten maak je. Ik ben gezellig volger van je geworden en kom zeker regelmatig langs om te kijken wat je gemaakt hebt.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Whaaahaha, ja dat is waar ook. Ik wist niet meer waar ik je van "kende" maar nu valt het spreekwoordelijke kwartje.
    Tot blogs
    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is weer prachtig mooi Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat mooi Ilonka. Het is echt een prachtige kaart zo met verschillende bruin tinten. Je blog layout ziet er gezellig uit :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is je kaart super geworden Ilonka, ik vind hem helemaal prachtig, ook schitterend ingekleurd met je Derwent potloden. En wat is je layout inderdaad prachtig geworden. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. your card is gorgeous Ilonka. very cute image and your colorcombo is great too. I love the sweet details, the Die's you have used, the flowers, and ribbon, the Pearls too.

    Wish you a great weekend

    Hugs Dunja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart Ilonka. Knap resultaat met Derwent, maar op de één of andere manier vergeet ik steeds om mijn potloden te nemen. Aan dit resultaat te zien moet ik daar vlug verandering in brengen.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous card, Ilonka! Love the colors, the pretty image and all the fab details! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Ilonka, wat een geweldig kaartje weer,
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Ilonka. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi ilonka

    je maakt ook prachtige kaarten.
    Ik ben net je volger geworden. missshien wil je bij mij ook komen kijken , ik ben pas begonnen met een blog misschien wil je ook mijn volger worden.
    janeskaartenwereld.blogspot.nl

    ik zie je

    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wouwww wouwwww
    deze is echt heel mooi ingekleurd
    wat een schitterende kaart heb je gemaakt
    toppie hoor


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer