Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 2 november 2012

MY SHAPE PURSE

Hallo allemaal,

Hier hebben we nog een leuk patroon van de
CARDS ETC EURO SHOP.
Het houdt niet op. Ze zijn toch ook zo leuk om te maken.
Dit keer heeft Jolanda een MY SHAPE PURSE gemaakt.
Neem er eens een kijkje . Het is zeker de moeite waard.
De patronen zijn echt fantastisch.
Je kan het patroon als

- een SVG en Scal2 bestand voor het uitsnijden met de Cricut
- en een PDF voor de eventuele vouwlijnen en om het patroon uit te printen en met de hand uit te knippen.

En dit is mijn voorbeeld.



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.



11 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden Ilonka gave kleurtjes ook en blingbling &parels maken t helemaal af.
    doeggggg,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en vooral heeeeel chic!!!!
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi zeg ! prachtig gemaakt, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, this is gorgeous, Ilonka! Love the flowers, the butterfly and the beautiful pearls! Have a great weekend! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous Ilonka:) Fabulous details:)
    Happy weekend,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende creatie heb je ervan gemaakt!!!
    Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er leuk uit Ilonka! Wat een mooie creatie. Het roze met bruin kleurt heel mooi bij elkaar.
    Fijn weekend! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Prachtig model en erg mooie romantische uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer