Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 8 november 2012

Happy birthday

Hallo lieve dames,
Na alle doosjes en projectjes heb ik weer eens een kaartje gemaakt. 
Met een sketch van de club van TERRY,S SKETCH IT !!

Het stempeltje is van Don & Daisy.


Leuk dat je weer langskwam om te kijken. Tot de volgende keer...


9 opmerkingen:

  1. Wat is ie leuk!!!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent het niet verleerd, Ilonka....prachtig kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty card, Ilonka! Love the sweet and cute image and the beautiful flower! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie en lieve kaart Ilonka! De stempel is ook onwijs leuk.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig Ilonka.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card and beautiful sweet image dearest ^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer