Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 13 november 2012

Friends are the essence of live


Hallo dames,
Allemaal weer reuze bedankt voor de reacties van mijn vorige kaartje. Gisteren heb ik dit kaartje gemaakt.
Wat is het toch leuk om met Creatables en Dies te werken.
Wat je er allemaal mee kan doen. 
Wederom heb ik een sketch van a Die for a sketch gebruikt.


.............................................................

 Hello ladies,

Thanks for the comments of my previous card
.
I love to use Creatables and Dies.  You can make such a wonderfull creations. 

That gives me a lot of pleasure to make my cards.
I made ​today this card.

This time again a sketch of a Die for a Sketch.









Wat heb ik gebruikt:
Creatables vn Marianne design. 
De tesktstempels is van Kaisercraft ( Friendship Sentiments)
Design papier van Basic Grey (Hopscotch)

What I used:
Creatables from Marianne Design.
The Clearstamps from Kaisercraft (Friendship Sentiments)
Design paper from Basic Grey (Hopscotch)

Leuk dat je langskwam om te kijken . Tot de volgende keer.
Thanks for passing by, see you next time.

Enjoy your day !!

 

14 opmerkingen:

  1. Wat een deftige kaart Ilonka, heel erg mooi
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart Ilonka!! Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt, bedankt voor je berichtje op mijn magnoliablog;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilonka,
    Je kaartje is echt super geworden ..Mooie kleurtjes..prachtig het lint en de bloemen..lief stempelafdrukje..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh wat mooi zeg, prachtig kaartje!!!

    gr.arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk en mooi Ilonka! Wat een heerlijke kleur!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje Ilonka.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een prachtige kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful card dearest friend^_^
    This image is fantastic and sweet^_^
    Beautiful post title^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart in mooie zachte kleuren en een leuk idee met de lintjes! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer