Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 3 november 2012

Kerstboompje met cadeauvakje

Hallo allemaal,
Op de eerste van de maand gaat de  nieuwe Duo Challenge van start.
 En ja, het is deze keer weer iets voor de kerst. 
Namelijk een ontwerp van Jolanda het "Kerstboom cadeau zakje". 
Een hele leuke dubbele kerstboom met een vakje er tussen.
 Hier kun je van alles in doen. Dus weer een leuke creatie.

Het PDF bestand kunnen jullie weer aanvragen.


De winnaar ontvangt van Jolanda een cadeaubon t.w.v. € 5,00 en van Annette een mini scrappakket.

En dit is mijn voorbeeld kaart.



Leuk dat je langskwam om te kijken. Tot de volgende keer.

12 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is zowel gaaf als mooi Ilonka!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaaaafffff!!!!! Écht heeeeeeeeel gaaf, superleuk gedaan!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi gemaakt, ziet er super uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie leuk geworden, mooi papier ook,
    groetjes en fijne zondag Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een toppertje, errug mooi modeltje en dat hertje erbij, schitterend bedacht !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful shape card:) Beautiful elements in it:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje Ilonka wat een leuk model prachtig gemaakt

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig mooi Ilonka.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeeel mooi en stijlvol, Ilonka. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer