Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 26 november 2012

Christmas Tree Gift Box.

Hallo allemaal,

Voor mijn Swap op de Silhoutte groep.
Heb ik deze gift box gemaakt.
Het is een klein miniboxje voor een klein presentje.

Het papier is van Heidi Gace.
En My Minds Eye ( Bella Bella )

de Sneeuwvlokken zijn van Joy craft.

...................................

Hi Everyone,
 For my Swap on the Silhoutte group.
 
I made ​​this Christmas tree gift box.

It is a small mini box for a small present.

The papers are from Heidi Grace.
and My Minds Eye (Bella Bella )






Leuk dat je langskwam om te kijken. Tot de volgende keer,

Thanks for passing by. See you next time.

Enjoy your day !!


15 opmerkingen:

  1. Hoi Ilonka,
    Wat een schattig doosje is dit ...zóóóó lief het kerstboompje er op...CUTE...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk, ben zo blij dat ik mee doe met de swap lol
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mooi Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous creation my lovely friend^_^ Gorgeous trees and sweet elegant gift box under it^_^
    Brilliant creative ides^_^
    Happy week,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig doosje, Ilonka!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, mooi zeg!! Zal best nog wat werk geweest zijn. Lijkt wel of er echte lichtjes in zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o dennenboom , o dennenboom , wat zijn uw takken wonderschoon
    wat een schitterende boom heb je gemaakt.


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat mooi Ilonka! Erg leuk deze boom, schitterend gedaan hoor!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een pracht creatie echt helemaal super

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er mooi uit. Degene die dit krijgt boft maar.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit leuk gedaan echt toppie.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er echt geweldig uit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke creatie, het lijkt wel of er echt lichtjes in branden. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat schitterend gedaan Ilonka, het ziet er helemaal super uit. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer