Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 29 november 2012

Christmas Ornament

Hallo allemaal,

Ik heb deze kaart even opnieuw geplaatst. Want ik vond de foto zo lelijk.
Nu ben ik er pas tevreden over. De kaart ziet er in het echt ook zo uit.

Dinsdag  heb ik weer even een kaartje gemaakt met m,n Silhoutte.
En dit keer in de bruin / beige tinten.

Het papier is van Papicolor.
De stempel wederom van Twig & Berry Clear stamp Postmarks.

Hi everyone,

Yesterday I made this ​​a card with my Silhoutte.

And this time in the colours brown / beige..

 The paper is from Papicolor. 
The stamps are from Twig & Berry Clear stamp Postmarks.




Leuk dat je weer langskwam om te kijken. Tot de volgende keer,

Thanks for passing by. See you next time.

Enjoy your day !!

19 opmerkingen:

  1. mooie kaart, lekker strak en chique

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, heel apart ook.

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a cute card dearest friend^_^Beautiful colors and decoration^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beeldig Ilonka, ik hou wel van die kleuren!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterendekaart heb je weer gemaakt
    gaaf die kleuren, echt heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi die Ilonka,

    Helemaal te gek deze kleuren Wouwwwwerdewouwi. Je brengt me op een idee. Keileuk gedaan.

    Gigagrotegroetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Ilona
    ik vind die kleuren fantastisch
    gr.Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer mooi Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi kaartje Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ilonka, leuk dat je volger bent geworden.
    Jij maakt ook prachtige creaties en hebt er bij deze ook een volger bij.
    Mooie kaart, super apparaat he, die silhouette.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastische kleurencombinatie Ilonka!

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is je kaart schitterend geworden Ilonka, ziet er super uit in die kleuren. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ilonka,
    Prachtige strakke kaart is dit..mooie kleuren..super...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf he, die silhouette?! Mooie kaart heb je ermee gemaakt. Mooie kleuren.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ilonka
    Wat een prachtige kaart weer, die kleuren vind ik erg mooi

    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ilonka,
    wat een mooie kaart! Prachtige kleuren!
    Ik ken de silhouette niet, maar kun je daar me stansen?
    Ik heb er voorlopig genoeg hoor ;-) maar ben benieuwd wat dat apparaat allemaal kan?

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a beautiful card, Ilonka! I also have a Silhouette and it amazing everything we can do with it! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi llonka,

    Wat een prachtig kaartje, geweldig van kleur!!
    Ik dacht dat ik al volger van je was, maar nee dus, ben gelijk volger geworden :))

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer