Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 27 november 2012

Christmas laars + doosje

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een Scrapcorner blogpost.
Dit keer heb ik een Kerstlaars met doosje gemaakt.
Je kunt er een leuke tag
of klein mini kaartje met een kerstwens in stoppen.
Het prachtige papier is van Twig & Berry
De stempel is van Twig & Berry Clear stamp Postmarks. 
En neem eens een kijkje bij de Scrapcorner.
Want bestel je het prachtige kerstpapier... Dan krijg je het patroon
van de kerstlaars er gratis bij.
............................................................
Hallo Everyone, 
 It's time for another Scrap Corner blog post.
This time a Christmas boot with box.
You can put into the Christmas boot a lovely tag or
Christmas card.

The Design paper is from Twig & Berry
The stamp is from Twig & Berry Clear stamp Postmarks.

And take a look at the Scrap Corner. 
When you order this wonderfull Christmas paper ... You get the pattern for free.

 




 Leuk dat je langskwam om te kijken.  Tot de volgende keer.
Thank for passing by. See you next time.
Enjoy your day !!



16 opmerkingen:

  1. Mooie sokken!! Krijg gelijk zin de kerst!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superschattige kerstsokjes :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilonka,
    Wat zijn de superschattige kerstlaarsjes en leuk...dat er wat in kan...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke laarsjes. Leuk idee om ze aan de schoorsteenmantel te hangen met iets leuk erin en ze mee te geven wanneer de kinderen hun nieuwjaarsbrief voorlezen. Zo heeft iedereen er wat aan. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zijn gaaf geworden ...krijg steeds meer zin in kerst...eerste stukje staat al op tafel...lol!
    doegggggg,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat zijn ze mooi, schitterend gemaakt zeg ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je die laarsjes leuk gemaakt. Heel apart, ik heb dit nog nooit zo mooi gezien.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooohhh dat ziet er gezellig uit. Mooi hoor. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn je laarsjes schitterend geworden Ilonka, ik vind ze helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er weer prachtig uit Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kerstsokken heb je gemaakt Ilonka....dat maakt heel gezellig min de kersttijd....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. They're so pretty, Ilonka! Such lovely papers, and I really like the pom pom trim! Thanks!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die zien er prachtig uit zeg, schitterend!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wouwww , die zijn echt heel mooi, schitterend gemaakt
    lijken wel op de laarsjes die we bij Tiets hebben gemaakt, jaren terug.
    en een leuk idee om er wat tussen te doen, echt toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ohhh wat gaaf is dit,wat een leuk idee.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer