Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 18 november 2012

Christmas schommelkaartje

Hallo dames,



Wauwie ik zie net dat ik 100 volgers heb. Tjeempie wat is dat snel gegaan.
Ik heb sinds 18 juni dit blog.
Dank jullie wel dames, en zo leuk om al jullie reacties keer op keer te lezen.
Wat kan een mens daar happy mee zijn.
Dit keer een kaartje gemaakt met de kleuren Roze, Blauw, en Bruin.
De creatables zijn weer van MD. 
De Snowflakes van Joy craft.
Het papier is van papicolor !!

......................................................

 I just saw that I have 100 followers. I am so proud

I started my blog  Juni 18 th.

Thank you ladies, and so nice to read all your lovely comments.

This time I made ​​a card in the combination of Pink, Blue, Brown.
 
The creatables are from MD.

The  Snowflakes are from Joy Craft.

The paper is from Papicolor !





Leuk dat je langkwam om te kijken. Tot de volgende keer.
Thank for passing by. See you next time !!
Enjoy your day !!


20 opmerkingen:

  1. Proficiat met zoveel volgers in korte tijd Ilonka...je kaartje ziet er geweldig uit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met zoveel volgers Ilonka! Kan ook niet anders, want je maakt zulke leuke creaties. Dit kaartje is ook weer een beauty hoor. Leuk zoals je al die stansjes gebruikt hebt.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilonka,
    Je schommelkaartje is weer prachtig,lief stempelafdrukje en super..die zoete kleurtjes bij elkaar..super..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn echt veel volgers in een half jaar, leuk Ilonka!! Dit schommelkaartje is super schattig en lekker zoet in dat roze, past perfect bij je blog!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je 100 volgers Ilonka en wat is blogland leuk hé, elke dag weer een feestje om al die mooie kaartjes te bewonderen en de reacties die je krijgt op je eigen kaartjes, mijn persoontje geniet daar ook iedere dag weer van hoor. En wat is je kaart een toppertje geworden, helemaal mijn kleuren, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje weer Ilonka. en gefeliciteerd met je 100 volgers.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart! Wat een leuk model en prachtige mallen heb je gebruikt! Een super geheel in mooi kleuren! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit weer een schitterende kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg leuk kaartje en leuk datje 100 volgers hebt.

    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig schommelkaartje Ilonka, zo schattig en heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooohh mooi zeg!!! Wat een leuke vorm!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. CONGRATS my friend:)
    Fabulous card, Lovely shape and gorgeous image, I love all This pink:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die 100 heb je snel bij elkaar gekregen zeg!!
    Maar ja je kaartjes zijn ook prachtig om te komen bekijken
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je 100:):):)
    Wat een schitterende creatie!!!
    Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefelciteerd met de 100 volgers, Ilonka! Wat een mooi model is dit en natuurlijk een prachtige uitvoering!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende schommelaars heb je gemaakt zeg, en natuurlijk gefeliciteerd met de 100 volgers, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een sweetie!! En proficiat met de 100 volgers. Superleuk! Op naar de volgende 100. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer