Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 14 november 2012

Christmas delivery card

Hallo dames,

Vandaag wordt er door mij eens een Christmas delivery kaartje gepost.
Wederom heb ik de Creatables van MD gebruikt.
De stempels zijn van : Twig & Berry Clear Stamp Postmarks.
Het design papier van Twig & Berry

..............................................

Hi ladies,

For today I,ll posted this Christmas delivery card.
 The creatables I used are from MD
The stamps are from: Twig & Berry Clear Stamp Postmarks.
The design paper Twig & Berry.





Leuk dat je langskwam om te kijken . Tot de volgende keer.
Thanks for passing by, see you next time.
Enjoy your day !!

22 opmerkingen:

  1. Hoi Ilonka,
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt..mooi met het boek..lief stempeltje en ..superstrik..echt mooi er bij..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je weer gemaakt!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kerstkaart Ylonka...mooie details erop gemaakt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een prachtig mooi kaartje Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatje Ilonka dat boek is heel erg leuk

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel lief kaartje, leuk hoor
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a Wonderful card dear friend:) I adore This sweet image, a Swiss friend sent me a few stamped of This lovely Tilda, very very very beautiful:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Ilonka!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart !!! Ik ben gelijk maar volger geworden
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Ilonka ,
    super mooie kaart heb je gemaakt.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit weer een schitterende kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje!!! Ik vind die boekmal zoooo leuk!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje is dit zeg!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend Ilonka, wat een prachtige kerstkaart! De strik is ook helemaal top!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a lovely card, Ilonka! Such a sweet image, and I really like the pretty trees!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele leuke kerstkaart ..mooie details erop gemaakt..

    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ilonka wat leuk dat je volger bij me bent geworden. Heb ook even bij jou rondgeneusd en jeetje wat maak jij mooie kaarten en creaties. Ik ben meteen ook volger bij jou geworden, kan ik er nog lekker vaak van genieten. Gezellig.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Ilonka, leuk dat je volger bent geworden bij mij. Ik ben ook volger van jou geworden. Niet alleen maak je heel leuke kaarten, maar je hebt ook de Silhouette. Ik doe daar ook veel mee. Wie weet kunnen we nog wat van elkaar leren :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Ilonka ben natuurlijk ook even op je blog komen neuzen,
    wat een leuke kaartjes...ik kom vaker op bezoek!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super leuk kaartje Ilonka!!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer