Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 9 november 2012

Call me

Hallo lieve dames,

Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties op mijn creaties.
Het is iedere keer weer zo leuk om ze te lezen.

Ik heb vandaag dit kaartje gemaakt met de mallen van 

Ik werk zo af en toe ook met het papier van Papicolor.

En dit is het kaartje van vandaag.
Dit keer in de kleur Roze.

..............................................

Hi dear ladies,

Thank you all for your nice comments on my creations.


It is every time so funny to read them.

Today I made ​​this card with the

 
Marianne design Creatables.. And the Memory box  dies.

I work occasionally also with the paper Papicolor.

And this is the card for today.

This time the color Pink.


Leuk dat je langskwam om te kijken. Tot de volgende keer.
Een fijn weekend allemaal.

Thanks for passing by, and see you next time.
Enjoy your weekend.




12 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje!! Die klok is ook mooi zeg!
    Fijn weekend!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal schaatig Ilonka....fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje Ilonka.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt Ilonka.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pretty card Ilonka! Pink is one of my faves and I love, love, love that clock die. The leaf one too but that clock is fab. Darn... something else I have to buy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een snoesje is het geworden!!!
    Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie zachte tintjes en een prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel lief kaartje in een mooie kleur en wat een mooi klok mal! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello dear Ilonka,
    your card is sooo cute, i love pink :) the Die's you've used are gorgeous, and the cute stamp is perfect for that card.

    Thanks for your lovely comment.

    Wish you a fabolous Sunday
    Hugs, Dunja xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer