Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 5 november 2012

Bon Appetit

Hallo dames,

Ik kwam met mijn vriendin deze recepten bak tegen.
Hier vind je het patroon :
http://www.jannbdesigns.com/

 Het prachtige papier is van:
In combinatie met het prachtige papier van:

De Fasteners ( tekstlabels, klips en handvaten) zijn van Tim Holz:

Alles heb ik afgewerkt met Distress ink. Brushed corduroy.
Het is pittig werkje geweest om het  te maken.
Maar de moeite waard . Hij staat inmiddels te pronken in mijn keuken.

  Alle recepten kaarten heb ik op de Silhoutte gemaakt.





Op de labels heb ik gelijk de tekst geschreven 
om het daarna in z,n geheel uit te printen.

De tekst is moelijk om te lezen.
Maar dit staat erop

Liefdes recept
We nemen twee mensen die van elkaar houden.
Je voegt wat passie toe, een scheutje lust.
Een theelepel respect, en een theelepel vol vertrouwen.
Hoor hoe het de pan uit knettert en het hardt sust..
Vervolgens nog wat humor, en aantrekkingskracht. 
Lieve woordjes, zoveel als je nodig hebt.
Tot slot nog een tikkeltje romantiek en aandacht.
Dat is alles wat je nodig hebt voor dit recept.
Geniet er mer volle teugen van.












Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


15 opmerkingen:

  1. Wow, wow, wow, Ilonka! This project is just amazing! So many gorgeous details! Love it! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo, wat een supermooi project!! Hie mag je terecht trots op zijn, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is prachtig mooi Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwwww, wat kan je anders zeggen.......met open mond zit ik te kijken.....wat geweldigggggggggg!!!!!!!!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er gezellig uit Ilonka! Prachtig gemaakt, ongelooflijk mooi!! Met recht een pronkstuk. Je liefdesrecept is ook geweldig!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhhhhhhhhhhhhhhhh wat heb je dit mooi gedaan complimentjes ik vind hem helemaal top

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wat een supergave creaties, echt heel mooi gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schitterend is dit Ilonka.
    Meis wat ben je lekker bezig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat is dit schittterend gemaakt ! prachtig ! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woowwww wat super super super gaaf zeg, ziet er prachtig uit!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooh Ilonka wat een schitterende creatie!!! Wat zal ze daar blij mee zijn!!
    Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waanzinnig zeg, een lust voor de kijkers en helemaal om het in huis te hebben *pronken*...schitterend!

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allememachies...Wat GIGAgaaf gemaakt zeg.
    Zelfs al had ik een patroon...dan zou dit er nog niet uitgekomen zijn.
    Keileuk gemaakt joh. Zou hier enige in de keuken staan in mijn open buffetkast:p:p

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wowwww wat ziet dit er gaaf uit Ilonka.
    Helemaal te gek gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. awww wow Ilonka, your creation is incredible! So so many beautiful Details all over. Have to look at it, even more time. Brilliant!!!

    Big Hugs, Dunja xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer