Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 15 oktober 2012

Tea for two

Alleerst wil ik mijn nieuwe blogvolgsters 
Dinie, en Penny welkom heten.
Ik hoop dat jullie van mijn blog veel inspiratie opdoen.
 Ga je een keer ergens een koppie thee doen. 
Wat is er dan niet leuker om een nieuwe thee uit te proberen.
Je kan deze Sweet Treat  Big holder gezellig cadeau doen.

Altijd leuk. Toch !!

Het patroon kun je hier vinden. CARDS ETC SHOP 

En dit is mijn Voorbeeld.



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer. 


12 opmerkingen:

  1. Hoi Ilonka,

    Weer heel schattig hoor, je treat holder, lief stempeltje en..mooi afgewerkt..Heb ook je prachtige sokken bewonderd en het snoezige wiegje en poppenhuis..WOW..je bent van alle markten thuis..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk gemaakt, leuk om te krijgen :), liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful image and sweet creation dear Ilonka^_^
    How are you?7
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig mooi Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf!!! En weer een leuk idee.
    Groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig gemaakt Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee Ilonka, thee altijd lekker.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi cadeautje is dit geworden!!!
    Meteen even gespiekd bij de babykamer:), wordt prachtig!!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een prachtig kadootje Ilonka!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, this is so sweet and cute! Love this project! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer