Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 1 oktober 2012

Sweet Treat Merci

Hallo blogvolgsters,

Na het kleine merci doosje hebben we hier de
SWEET TREAT MERCI DOOSJE.
Ik heb er een Halloween doosje van gemaakt.

Jullie kunnen het patroon HIER vinden. 



Ik ben reuze benieuwd wat jullie ervan vinden.
Leuk dat je langskwam om te kijken.
Tot de volgende keer.




11 opmerkingen:

  1. Hoi Ilonka,
    Dat is een lief doosje..mooi stempeltje, de bloem bovenop ook..prachtig..mijn complimenten..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig en gelukkig niet griezelig!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig doosje Ilonka.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan, (waren de Merci lekker?? doosje is weer leeg lol)
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief en schattige doosje!! Prachtig gemaakt en een heel leuk idee!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig gemaakt Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit blijft toch een enig patroon en wat heb je er een mooie creatie van gemaakt!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is ook een leuk doosje zeg!Dit patroon kende ik nog niet. Dank voor het delen.
    Wat maak je leuke dingen Ilonka!
    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer