Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 4 oktober 2012

Sweet Treat Accolade

Ik ben zelf gek op boxjes en doosjes.
Dit patroon van SWEET TREAT ACCOLADE is gemaakt door....
Jolanda van de Cards Etc Shop. Ze heeft er weer wat moois van gemaakt.
Het is niet alleen een feest om ze te maken.
Maar ook om weg te geven.

In DT cadeautje heb dit keer een verzorgingscreme van Welleda in verpakt.
  Het patroontje kun je HIER vinden bij de CARDS ETC SHOP.




Leuk dat je langskwam om te kijken. Tot de volgende keer.



13 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan heb je dat
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je dat mooi gemaakt
    en inderdaad leuk om te krijgen
    erg schitterend hoor


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic creation Ilonka,dearest^_^
    Gorgeous color and image..so funny^_^
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilonka,

    Heel mooi gedaan, schattig stempeltje en papier..lief

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk en vrolijke cadeau verpakking! Een idee om te onthouden! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enige cadeauverpakking is het geworden!!!!
    Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig Ilonka, ziet er superleuk en vrolijk uit! De ontvanger zal hier ongetwijfeld blij van worden.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heb je dit mooi gemaakt, super leuk cadeautje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow wat een leuk kadootje
    ziet er super uit
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dit ziet er leuk uit zeg.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer