Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 25 oktober 2012

Kom je op mijn feestje !!

Kom je op mijn feestje !!
Dit vlaggetje is weer leuk om als uitnodiging te versturen.
Het papier is van
Authentique loyal



Leuk dat je langskwam om te kijken. Tot de volgende keer.

13 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een leuke uitnodiging!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilonka,
    Super...om zo'n uitnodiging te krijgen..prachtig papier en schattig stempeltje..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er super leuk uit Ilonka.
    Echt geweldig.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful banner, Ilonka! Love the cute image and the flowers! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke idee Ilonka en heel mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is nou nog eens leuk! Je ziet altijd van die kant en klare uitnodigingen. En ik kan het weten want ik zie die dingen vaak genoeg ik mijn klas als kinderen ze ronddelen voor hun verjaardag. ik denk dat je kleinzoon daarmee 'eruit sprong'.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee, Ilonka. En ook zoooo mooi gemaakt!! Prachtig papier ook. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee Ilonka:) Hij's schitterend geworden. Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer