Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 8 oktober 2012

Kerstlaars

Buiten is het al aardig herfst aan het worden. 
De bomen die gaan al zo mooi verkleuren.
Het is echt weer om kerstkaartjes te maken.
Nou ben ik zo blij dat ik m,n Silhoutte heb.
Daar kan ik ze in ieder geval allemaal  mee uitsnijden. 
Dat scheelt in ieder geval een hoop werk.

Ik heb dit keer een kerstlaars gemaakt. Het prachtige  papier wat ik gebruikt heb
is van Kaiserkraft  (Twig & Berry)

Je kunt het hier vinden in de webwinkel van de Scrapcorner.

En dit is mijn resultaat.




Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.




9 opmerkingen:

  1. Hoi Ilonka,

    Wat leuk !! een kaart in de vorm van een kerstlaars..super gedaan en ook prachtig papier gebruikt..mijn complimenten..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilonka, wat een leuk idee deze kerstlaars! Ontzettend leuk en mooi gemaakt.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww Ilonka,wat heb je dit schitterend gemaakt.
    Mooi papier zeg.
    Hier ben ik echt weg van.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk Ilonka.
    Echt geweldig.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat en leuk model kaart is dit zeg.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergaaf gedaan!!!!!! Je hebt er een heel mooi geheel van gemaakt zo met die laars!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart is het geworden zeg
    Mijn complimenten hoor.
    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ilonka,

    Wat is dit een leuke kerstlaars geworden.
    Super leuk met het gedeelte dat open kan.
    Dat is weer eens iets anders.
    Super gemaakt!

    Lieve groetjes Noriko
    Norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer