Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 17 oktober 2012

Herfst tag

Het is vandaag echt herfstweer buiten.
Brrrrrrrrrrrr !! En tijd  voor een herfstkaartje.
Hier heb ik voor een club maatje deze herfst tag gemaakt.
Ik heb de tag met distress inkt bewerkt. En gestempeld.
Voor de rest is alles uitgesneden met m,n Silhoutte.





 Leuk dat je weer langskwam om te kijken tot de volgende keer.



17 opmerkingen:

  1. Hoi Ilonka,
    Prachtige Tag, mooi gedaan dat inkten, heerlijk toch om lekker te freubelen met dit koude weer..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Ilonka maar jouw creaties zijn ook zooooo moooooi!!

    xxMarijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tag heb je gemaakt zo leuk ook om te doen!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een pracht tag Ilonka en van die super mooie kleuren

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende tag heb je gemaakt
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tag in mooie herfstkleurtjes, liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ilonka, wat een superleuke herfsttag heb je gemaakt, schitterend! Ik hou toch zo vreselijk veel van deze mooie kleurtjes bij elkaar!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat mooi!! Je hebt een Silhouette, ik ook, maar dat had je al gezien :) Bedankt voor je reactie, Ilonka.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige tag Ilonka.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie tag Ilonka heerlijke herfst kleuren
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat schitterend gemaakt Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie chique herfst tag! Super mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful tag:) A pièce of art:) Really lovely:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helaas zijn deze foto's voor mij niet zichtbaak Ilonka:(
    Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous tag, Ilonka! Love the flowers and the pretty die cuts! Fab work! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige tag, mooie herfstkleuren.

    Grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt een mooie tag en die bloemen vind ik helemaal geweldig groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer