Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 24 oktober 2012

Duo kerstballen

Mijn dochter Linda vroeg of ik voor haar dit jaar weer de kerstkaartjes wilde maken.
En natuurlijk zeg je als scrapster geen nee.
Ik mag er nog een paar maken.
Dit  Duo kerstballen kaart kun je vinden bij de Cards etc shop.
Ik heb het prachtige kerstblok gebruikt van Kars.
Kijk HIER voor het patroon.




Leuk dat je langskwam om te kijken. Tot de volgende keer.



15 opmerkingen:

  1. Wow, wat een beauty!! Als ze allemaal zo worden heb je nog heel wat te doen! Je dochter boft met jou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilonka,

    Complimenten hoor ..voor je prachtige figuurkaarten die je steeds maakt..ik vind ze super..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend idee, keigave creatie. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig mooi kaartje Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je dochter weet wel bij wie ze aanklopt Ilonka, wat een super kaart!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig !!!

    Ik heb t patroontje ook al in huis, maar nu nog even tijd maken :)))

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er echt heel gaaf uit mooi gemaakt!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooo wat leuk zeg, ziet er prachtig uit Ilonka! Heel erg mooi en leuk gedaan!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAt een mooi kaartje Ilonka, en ik moest goed kijken en dacht wat heeft ie nou ik zijn handen. Een masker dus. Maar ik dacht een kop van een pop indersteboven (met haar naar beneden hihihi

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig gemaakt Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er super uit zeg, mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, Ilonka! This is gorgeous! Love the Christmas ornaments and the cute image! Great work! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh wat is ie gaaf!!!! Prachtige uitwerking Ilonka!!! Heb patroon meteen gekocht:):):) Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer