Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 2 oktober 2012

DT kaart voor het Duo Challenge blog

DE nieuwe Duo Challenge is weer van start gegaan,
Dit is mijn eerste DT voorbeeldkaartje. 



Vind je het ook leuk om mee te doen aan de Challenge.
Neem dan eens een kijkje 
Hier op het blog van het Duo Challenge.
Je kunt het patroon aanvragen bij 

Op 31 Okt. sluit de Challenge.

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.



14 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje heb je weer gemaakt Ilonka.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilonka,
    Heb ook even op het andere Blog gekeken, jij hebt je kaart heek leuk uitgewerkt, mijn complimenten...

    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk is ie geworden echt lekker kerstig.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw dat heb je leuk gedaan zo Ilonka.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie leuk geworden:) Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card dear Ilonka^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk Kerstkaartje Ilonka, bedankt voor je reactie bij mij, ik ga me bij je aanmelden als volger, kom ik regelmatig terug, elke keer gaat me helaas niet meer lukken met al die blog die ik volg.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig Kaartje Ionka.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kerstkaart Ilonka, prachtig!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie, vrolijke kerstkaart!! Leuk model!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is die super leuk Ilonka! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi gedaan.
    Past het in een envelop?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauuuw wat een super mooie creaties
    heb je weer gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer