Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 19 oktober 2012

55 jaar samen !!

Mijn vader en moeder zijn volgende week 55 jaar getrouwd.
En ik heb dit kaartje voor ze klaar staan.
De CreaTables zijn van Marianne design, Nr LR)18
Het verliefde kussende paartje heb ik uitgesneden met m,n Silhoutte.
Ik zie regelmatig hobbymaatjes het papier van Papicolor gebruiken.
En ook ik ben er enthousiast over.
Ik ga beslist daar mee kaartjes mee maken. Je hebt er zoveel keus in.


STENCIL CUT/ EMB NR: LRO180 MARIANNE

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Leuk dat je langskwam om te kijken. 
En allemaal een heel fijne weekend.

Tot de volgende keer.



21 opmerkingen:

  1. Mooie romantische kaart, Ilonka. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilonka,
    Wat een feest, 55 jaar getrouwd en wat een lieve kaart heb je gemaakt..en papicolor cardstock is echt fantastisch..

    Fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilonka, (alvast) van harte gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders. Schitterende kaart heb je gemaakt, heel stijlvol, lief en mooi.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je voor hun trouwdag gemaakt, Ilonka...alvast proficiat!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Ilonka wat een prachtige kaart heb Je voor Je Ouders gemaakt.
    Echt schitterend mooi.
    Alvast van harte gefeliciteerd met de Trouwdag van Je Ouders.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk dat je ouders al zo lang samen zijn, Ik vind dat altijd zo mooi als ik dat hoor. En met het kaartje zullen ze super blij zijn want dat ziet er prachtig uit.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie chique kaart heb je gemaakt voor je ouders! Super! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mijlpaal, wat super dat jullie dit mogen meemaken, hartelijk gefeliciteerd, je kaartje zullen ze geweldig vinden, dat weet ik zeker, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat bijzonder Ilonka dat je ouders al 55 jaar getrouwd zijn. Alvast heel hartelijk gefeliciteerd daarmee, en je heb er een pracht kaartje voor gemaakt....dat zal erg gewaardeerd worden....
    Je maakt prachtige kaartjes, ik ben zojuist ook volger geworden...en kom dan vaker wel eens een kijkje nemen
    groetjes en fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful and romantic^_^
    Happy weekend,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Ilonka,
    Wat een mooi kaartje voor je ouders,
    super .
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi,

    wat leuk dat je volger bij me bent geworden!!! Dan kom ik natuurlijk even terug kijken, wat een mooi blog, dit kaartje is ook prachtig! En natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig verzorgde, mooie en romantische kaart! Van harte alvast met je ouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met de 55 jarige huwlijksdag van je ouders.Ik vind het een mooie kaart!! Ik denk dat ze daar blij mee zijn.

    Groetjes Marianne Seip

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje Ilonka. Zullen ze vast heel blij mee zijn. Al zo lang getrouwd, wat bijzonder!!! Mijn hartelijke gelukwensen. Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Ilonka.
    Proficiat met je ouders, super toch dat ze deze dag nog samen mogen/kunnen beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is een prachtige kaart geworden Ilonka. Het silouet is heel mooi geworden. Je ouders zullen blij zijn met zo,n schitterende kaart.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Grazie per la tua gentile visita!Auguri ai tuoi genitori!Baci,Rosetta

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer