Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 30 september 2012

Halloween candy gift box

Hallo blogvolgsters,

Het is herfst en ik  zie je steeds meer herftskaartjes voorbij komen.
Tijd om het ook wat gezelliger in huis te maken.
Deze keer heb ik een candy gift box gemaakt .
Het patroon en de stempels zijn van de Cards etc shop.

Zelf heb er een nog een leuke tag bij gemaakt.




Ik ben reuze benieuwd wat jullie ervan vinden.
Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.



15 opmerkingen:

  1. Hoi Ilonka,
    Wat mooi je Halloween Box en Tag..echte herfstkleuren gebruikt en natuurlijk kan de pompoen niet ontbreken..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig Ilonka, ziet er heel leuk uit!
    Ik loop een beetje achter maar heb net ook even je vorige creaties bewonderd, het is weer de moeite!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GAAF HOOR Halloween ja dit is echt herfst groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt vandaag wel een verdwaalde zomer dag hihihi gaaf creaties heb je weer gemaakt.
    doegggggg,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wouww, die is echt heel leuk gemaakt
    maarre wat zit er in?
    want het is een candy gift box, zit er iets LEKKER zoets in?

    leuk gemaakt
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig gemaakt Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk gedaan Ilonka.
    Echt geweldig.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh schattig gemaakt ! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAt heb je dat leuk gemaakt zo Ilonka,
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige candy zeg, en je kaart hieronder vind ik ook super, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Einig geworden Ilonka!!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer