Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 24 september 2012

Jummie cupcake

Hallo allemaal,
Deze layout is van het prachtige papier van The Lake House DieCut Break.
En het is zo lekker zoet en past in dit geval heerlijk bij m,n  High Tea.
Waar ik dol op ben. De foto is genomen in een Engelse Tea room.

En gemaakt voor de Scrapcorner zie hier 
Alle details heb ik uitgesneden met de Silhoutte.




 -  The Lake House DieCut Break PS212
 - The Lake House Spa P866
 - Kaisercraft Weave Cardstock Musk CD141
 - Bazzill Cardstock Cupcake

de bloemen zijn van:

 -  Paper Blooms Dusty Pink F641
 -  Paper Flowers 3,5 cm Dusty Pink

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Leuk dat je langskwam en tot de volgende keer.






6 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige LO....heel romantisch prachtig gemaakt!!!!

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig layout Ilonka.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende LO Ilonka!! Inderdaad erg mooi papier. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Just fantastic LO dear Ilonka^_^
    Beautiful photo and gorgeous papers:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige lo met evenzo prachtig papier.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer