Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 27 september 2012

Easel draai kaart.

Ik ben weer lekker bezig. Voor de Cards etc Shop. Ditmaal heb ik deze Easel draai kaart gemaakt.
 Er zijn weer leuke nieuwe patroontje verkijgbaar in de shop.
Neem er eens een kijkje. Zie hier !!




Leuk dat je langskwam om te kijken. Tot de volgende keer.


14 opmerkingen:

  1. mooi kaartje, erg leuk dat je een easelkaart en draaikaart gecombineerd hebt tot 1 kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gedaan, erg mooi is ie
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh Ilonka,wat prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig mooi kaartje Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ilonka,
    Ik zag je reactie op het Blog van HobbyHome en ik dacht, ga even kijken..en..wat maak je mooie creaties..super..
    Ik vind je Easel-draaikaart mooi en ...mooie kleuren...

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous SHAPE card Ilonka:)
    Beautiful brown shades:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card, Ilonka! Love the flowers, the lace and the die cuts! Have a great weekend! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie easelkaart Ilonka! De kleuren zijn heel mooi bij elkaar en je hebt leuke details gebruikt. Leuk dat je mijn blog hebt bezocht en volger bent geworden, gezellig! Natuurlijk heb ik meteen op jouw blog rondgesnuffeld en je maakt erg leuke creaties! Leuk om elkaar te volgen. Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel voor je complimenten ! Ben ook gelijk volger van jou geworden, jij maakt ook schitterende dingen :). liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hi ilonka, jaa ik kom bij je kijken hoor (was al geweest hihi), ik dacht dat je gestopt was met blogs, maar gelukkig niet he, wat een onwijs leuk projectje is dit, lijkt me echt leuk om ook eens te maken, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie easel kaart heb je gemaakt oh ik maak ze ook veel te weinig ik zet hem op mijn lijstje groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooie easel kaart!! Mooie chique kleuren en prachtige details!! Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooooo, dat is een leuk model easelkaart
    en ook schitterend gemaakt hoor
    toppertje
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer