Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 25 september 2012

Draaikaart cadeaudoosje geboorte slab

Ik ben net terug van vakantie, de wasjes zijn gedaan.
De caravan staat weer opstal. En het scrappen kan weer beginnen.
Vanmorgen nog ff visite gehad van mijn vriendinnetje.
En vanmiddag heb ik mijn spullies tevoorschijn gehaald om te scrappen
En m,n opdracht voor de Cards etc shop uitgesneden met m,n Silhoutte.
Een draaikaart cadeaudoosje geboorte slab.

Het design papier is van :
Graphic 45 Baby& Bride collection

Het stempel is van Karens Doodles 



Leuk dat je langskwam om te kijken. Tot de volgende keer.


Groetjes Ilonka

8 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!!! Heel leuk gedaan.
    Lieve groetjes, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a sweet creation my dear friend:) I love this gift bag and fabulous cute stamp:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh Ilonka,wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig mooi Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Snoezig kaartje Ilonka!!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer