Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 1 september 2012

Doosje + kaart

De Cards etc Euro Blog bestaat 1 jaar. En speciaal voor deze feestdag. Heeft de eigenaresse dit schitterende setje ontworpen. Zo zijn er een week lang de patronen voor een feestelijk prijs te koop !!
Kijk snel hier en sla je slag !!
Want er staan weer prachtige creaties op het blog gemaakt door de DT leden!!
Dit is mijn creatie. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.







Leuk dat je weer langskwam om te kijken . Tot de volgende keer.



11 opmerkingen:

  1. Wauw prachtig Ilonka, dat ziet er zo geweldig uit, daar kun je trots op zijn

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de kaart is superrrrrrrrrrr het doosje zelf vind ik iets minder maar goed we kunnen het niet altijd eens zijn met mekaar wel....knuffies peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er prachtig mooi uit Ilonka.
    Echt schitterend.
    Heb een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww Ilonka,dear friend,your card is fabulous and the box is wonderful :)Very very beautiful details just sweet:)
    Happy weekend,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liefste Llonka, die Kaart en het doosje zijn wondermooi!! Jij hebt een leuke Blogspot met vele mooie werkjes. Ik hou van kaarten maken en vele andere dinge met Papier knutselen. Heb mijn lebensdroom laten uitkomen en heb een tof hobby Winkeltje geopend. Het zou fijn zijn, dat je eens voorbij komt. Ik ben belgische en woon in Duistland. Ik heb ook nog Candies om te winnen, in mijn blogspot onder mijn online Banner staat Post daartoe. Veel geluk en heel veel groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart en doosje Ilonka.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende creatie zeg, het doosje vind ik ook super, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ilonka.. Wat prachtig gemaakt speciaal dat camee de kleur super! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heyy wat zie ik hier voor leuks. Erg mooi gemaakt en dan die doos met chocolaatjes..leuk hoor! Tenminste...zijn het wel chocolaatjes? Kunnen ook nog vers gebrande nootjes zijn of zo hihi

    groetjes Neltine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer