Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 18 augustus 2012

Van alles wat.

Ik heb gewoon eens wat geprobeerd.
De kaart heb ik uitgesneden met m,n Silhoutte snijmachine.
Met een Dabber (wit) heb ik de stempels van de tekst en de vlinders erop gezet.
Daarna gelijk de embossing poeder erover heen gestrooid.
En de Heat tool gebruikt.
Lekker met flink met Distress inkt Vintage photo me uitgeleefd.


Het is meer een uitprobeersel. Maar toch wel aardig om even 
om aan jullie te laten zien.
Leuk dat je langskwam om te kijken. Tot de volgende keer.


6 opmerkingen:

  1. Met een beetje experimenteren krijg je soms hele mooie dingen. En dit is er één van. Heel leuk hoor Ilonka

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende warme tint, leuk gedaan Ilonka!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. niet slecht voor een probeersel, vind hem echt super leuk geworden...knuffies peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, mooie model!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het mooi Ilonka.
    Echt schitterend mooi.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer