Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 19 augustus 2012

So tweet

Wat een heerlijk warm weekend is het geweest. We hebben er lang op moeten wachten.
Maar vanmiddag werd het me toch te warm. Op mijn kamer staan een grote ventilator
die heb ik lekker op me gezet. Zodat ik even dit kaartje kon afmaken.
Het is het vogelhuisje van de Cards etc shop.



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.



5 opmerkingen:

  1. Hoi Ilonka, ja wat is het warm he, ik kom er niet zo aan toe iets af te krijgen. Maar het zal nu wel iets minder warm gaan worden. Jou vogel huisje is in elk geval wel afgekomen, en ziet er prachtig uit.
    (ik heb nog niets op die andere site gezet, maar komt nog hoor!!)

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje Ilonka en het is ook wel heel warm maar je hebt hem super mooi gemaakt

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig mooi vogelhuisje Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi dearest friend,I'm back from holydays^_^
    You did some gorgeous creations and this is so wonderful:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is enig hoor, ook ik heb hem ooit gemaakt ....als designer voor deze shop;o)

    Warme welkom op de plotter he, geweldig leuk;o)

    Warme groetjes,
    Anita Izendoorn.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer