Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 16 augustus 2012

Opkikkertje

Allereerst wil ik jullie bedanken voor al jullie leuke reacties.
Ik lees ze allemaal met veel plezier.
En de voor de nieuwe volgsters..,.,. Welkom op mijn blog.
Kijk lekker rond.
Ik kom ze hier en daar tegen de dubbele tag kaarten.
 Dus hopla ik ben ermee aan de slag gegaan.



Leuk dat je weee langskwam tot de volgende keer.



6 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat mooi gemaakt Ilonka.
    Waar haal je toch steeds al die inspiratie vandaan. Ik vind het zo mooi wat je allemaal laat zien.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Ilonka.
    Echt een lieverdje.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Ilonka.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ilonka, wat leuk dat je volger bent geworden en mijn blog de moeite vindt, dank je wel!!! Ik breng dus direct een tegenbezoekje en kijk mijn ogen uit dus ik ga je in de gaten houden.......tot ziens!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuke kaart en als ik dit zo zie wat heb ik dan weer veel te doen al die ideetjes die ik dan weer wil uitvoeren , hihi heel veel groetjes NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ilonka! Wat een lief kaartje en mooie kleuren heb je gebruikt! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer