Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 1 september 2012

HET IS HAAST FEEST BIJ HET CARDS ETC EURO BLOG !!

Hallo allemaal, 
DIT BERICHT BLIJFT BOVENAAN STAAT TOT 1SEPT.




Het Euro Blog bestond op 1 augustus 1 jaar dus tijd voor een feestje!!
Alle Euro Blog patronen nu een week lang € 1,00 !!!
Deze actie geldt van 1-9-2012 t/m 8-9-2012
(om zoveel mogelijk mensen de gelegenheid te geven van de actie gebruik te maken wordt het doorgeschoven naar 1 september)

Neem er 1 SEPT.  eens een kijkje er staan zoveel mooie patronen op de site.
 Je ontvangt:
- een SVG en Scal2 bestand voor het uitsnijden met de Cricut
- en een PDF voor de eventuele vouwlijnen en om het patroon uit te printen en met de hand uit te knippen.


Heb je er een paar gemist? Sla dan 1 SEPT. je slag!


Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer