Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 8 augustus 2012

Canvas Forever

Hallo blogvolgsters,

Ik ben bezig geweest om eens in m,n spullen te kijken. 
Want je bergt het op en soms weet je niet eens meer wat je allemaal hebt.
Ik kwam een canvas tegen met nog een trouw foto van mijn zoon Jeroen.
En dacht daar ga ik wat meedoen. 

Het papier is van Grapich 45 (Le, Romantique)
Het Lacey frame heb ik uigesneden met de cricut.
De Cruche board letters zijn van Tim Holz.



De bronzen metalen kern van de bloemen zijn van Tim Holz.



De tag heb ik met Distress inkt ( Frayed burlap)
De klok heb ik eerst met  met witte waterverf gestempeld.
Je laat het drogen en dan bewerk je hem met de Distress inkt.
De stempel is van
Technique Tuesday clearstamp cronology




De medaillion heb ik op de Albert Kuip gekocht.
En is eigenlijk een metalen bronzen knoop.



Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.



11 opmerkingen:

  1. Echt Schitterend!!! geworden Ilonka!!
    Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje schitterend gemaakt Ilonka

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden gaaf met al die bloemen,swirls en strik.
    doeggggg,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooohhhhh wat is dat weer geweldiggggg!!!!! Wat schitterend gemaakt! Petje af!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit schitterend gemaakt Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ilonka wat heb je dat Prachtig gedaan. Een kunst werkje hoor!!!

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wouwwwwwww, die is ech heel super ghemaakt
    schitterend gewoon.mooi kleuren
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw dat is echt prachtig mooi Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super gave canvas!! bedankt voor je berichtje op mijn blog :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastic creation Ilonka:) Love all in it: metal details, romantic dies, wonderful flowers and gorgeous photo:)
    Big hug dear creative friend,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooi gemaakt Ilonka al die details... super! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer