Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 6 augustus 2012

Kaart + doosje

Hallo blogvolgsters,

Ik mag nu mijn eerste creatie voor de Scrapcorner laten zien.
Ik  deze heb deze kaart + doosje gemaakt. Met een doosje gemaakt door mij zelf.



Dit heb ik gebruikt.
       
        - Distress inkt  victorian velvet
        - Kaisercraft paperpad Charlotte'sdream
        - Mini Clear Stamps Birthday.
        - Mini rosebuds pale pink       

        - PaperFlowers 3,5 cm Dusty Pink

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

Groetjes Ilonka

10 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk Ilonka, en wat ziet het er mooi uit.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig mooi Ilonka
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful creation Ilonka:) Love the swirl and all lovely and romantic details:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend, dat ziet er helemaal toppie uit!
    Groetjes, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie Ilonka!!!
    Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt Ilonka,
    je creatie is echt super.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo ilonkas
    wouwwwwwwww, die is echt heel gaaf, wat een schitterende kaart heb je gemaakt
    SUPER kleuren


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dit is heel erg leuk hoor en wat een leuke stempel van die stoel gaaf groetjes NEL

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer