Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 9 augustus 2012

Bon bon tas

Hallo blogvolgsters,

Vandaag een Bon bon tas gemaakt En het is weer een leuk weggevertje.
Het patroon kun je hier vinden  Cards etc Euro shop .


Leuk dat je weer langskwam om te kijken tot de volgende keer.



14 opmerkingen:

  1. Zo Ilonka dat is een deftige tas, en dan kan het ook nog een gevuld worden met heerlijk chocola yum yum

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a gorgeous creation Ilonka:) I really like this old fashion bag:) Lovely details too:)
    Have a wonderful weekend:)
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige tasje Ilonka, heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tas Ilonka wil je mijn adres hahahahah

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige tasje heb je gemaakt Ilonka.
    fijn weekend groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ie mooi geworden Ilonka!!!
    Ze hebben daar toch wel heel mooie patronen:)
    Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend tasje Ilonka,mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig mooi bonbon tasje Ilonka.
    Echt schitterend.
    Maar de inhoud,wauw daar is weer moeilijk van af te blijven.
    Dus het is zeker een leuk weggevertje.
    Heb een heel fijn weekend

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I'm here again...Have a fabulous weekend:)Next 10 days I can't leave comments on your blog because I'll be on holidays:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is really good stuff! and its good to see such beautiful color schemes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Ilonka wat een prachtig tasje!De kleuren vind ik prachtig! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So beautiful!!! What a great idea!!! Congrats!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend bonbon tasje is dit zeg, en wat een leuk kado, prachtig gemaakt liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk Ilonka :P:P
    hugs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer