Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 2 augustus 2012

Bloembak

Goedemorgen blogvolgsters.

Ik wil graag de nieuwe volgsters welkom heten. 
En dank jullie wel voor al jullie leuke reacties. 
Ik geniet erweer vollop van.
Dames herkennen jullie dit ??
Dat je vol zit met inspiratie.
Ik ben niet te stoppen. Want ik zie zoveel voorbij komen op jullie blogs.
Dat ik hier met m,n volgende post ben.
Dit keer de leuke bloembak gemaakt van de Card etc euro shop.
Neem er eens een kijkje want je vind er zulke prachtige patronen.



Leuk dat je weer langskwam om te kijken tot de volgende keer.

Groetjes Ilonka

18 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende bloembak en via fb kwam ik hier terecht en zag zulke mooie creatie,s dat ik volger bent geworden van je blog

    liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bjoetie!!!!!! Heel mooi!
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig mooi Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi weer Ilonka, jij zit vol ideetjes, en ik lig even stil, komt niet veel uit mijn handen op het moment

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwww Ilonka,Wat schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatje Ilonka heerlijk he zo vol inspiratieik ben even met andere dingen bezig

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful,stunning,amazing creation Ilonka!!!! :)
    Big hug dear creative friend,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!!!! Je zult zo'n boeket krijgen, super!
    Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Ilonka,
    dank je wel voor je complimentjes op mijn kaarten,die krijg je gelijk weer terug want hier zie ik ook hele mooie creaties staan.
    Dank je wel dat je mijn volger bent geworden.
    Ik heb mij bij jou ook aangemeld.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Ilonka! Prachtig zeg dit bloemetje... supers groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige bloembak en wat een werk groetjes NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee zeg deze kaart, heel mooi liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beelschoon weer Ilonka
    Goed te zien dat je weer heerlijk bezig bent
    Heb je best gemist xx
    Fijne dag meis
    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wow Ilonka. This is absolutely stunning. I can't take my eyes off it. Gorgeous work dear, hugs Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer