Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 25 juli 2012

Viervouw - bloemenkaart + enveloppe

Hallo Blogvolgsters,
Ik wil eerst al mijn nieuwe volgsters welkom heten.
En veel kijkplezier.

Deze kaart was zo leuk om te maken.
En weer leuk om weg te geven. De kaart kun je bestellen bij de Card etc shop.
Voor mijn DT kaart heb ik het Magnolia papier gebruikt 
Tilda papergraft ( Lavender )





Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Geniet allemaal van het heerlijke weer.
Tot de volgende keer.

Groetjes Ilonka

8 opmerkingen:

  1. Hoi Ilonka
    Wat een mooie kaart, leuk die vorm had ik nog niet gezien

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Ilonka.
    Heel mooi papier gebruikt,en wat is die bloem mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very very very beautiful creation Ilonka:)
    Love the shape:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig mooi kaartje Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilonka, leuk dat je hebt mee gedaan aan mijn candy en ook dat je volger bent geworden. Je maakt zelf ook schitterende dingen dus ik ga jou ook met plezier volgen.
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooo, oeps ik volgde je al, dan ben ik vergeten je blog bij mijn favoerieten te zetten, dan ga ik daar eerst eens verandering in brengen. doeidoeiiiii.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie creatie

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Ilonka, prachtige kaart! Mooie kleuren heb je gebruikt! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer