Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 22 juli 2012

Tea for two


Hallo blogvolgsters,

Hier is mijn eerste creatie voor de Card etc Shop.
Je kunt het patroon vinden op het Card etc euro blog.
Ik ben zo blij met. m,n nieuwe job als DT Member.
dat ik gelijk aan de slag ben gegaan. Errug he !! :):) Lol !!
Het papier is van Basic Grey (Nook & Pantry)



Leuk dat je langskwam om te kijken.
Tot de volgende keer.

Groetjes Ilonka

12 opmerkingen:

  1. Nee Joh helemaal niet erg, super leuk juist,
    Je bent goed enthousiast en dat zie je in je kaartjes terug, deze ik ook weer geweldig

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooi kaartje Ilonka!!
    xxmarijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf Ilonka.
    Hij is echt geweldig.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning creation Ilonka:)Love the papers used and sweet image:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi ilonka

    een hele leuke theepot

    groetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gave kaart heb je weer gemaakt!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ilonka
    Toch weer aan de kaart;0)
    Erg leuk deze theepot van harte nog met je nieuwe
    job leuk hoor !!!
    Liefs Son

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwww Ilonka,wat heb je dit schitterend gemaakt.
    Liefs die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier.
    Stom ik was hier niet aangemeld,nu gelukkig gedaan.
    Met mij gaat het steeds meer achteruit.
    Heb echt helse pijnen,me benen willen niet meer.
    En me handen gaan nu ook beginnen.
    Maar ik leef van dag tot dag,en al gaat het niet meer zo vlot de kaartjes,als ik het maar nog mag doen.
    Als dat niet meer gaat,ja dan zit ik zomaar.

    Liefs knuf Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ilonka wat heb je dit schitterend gemaakt. Het is een plaatje hoor. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een schitterende kaart weer via fb kwam ik hier terecht ben blij dat je de draad weer terug opgepakt hebt grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer