Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 31 juli 2012

Scallop kaartje

Hallo blogvolgsters,

Wat is scrappen toch heerlijk he. En wat kun je er toch veel mee.
Nu is er in blogland een nieuw Hobby blog / Hobby artikelen.
Nu doe  ik met deze scallop kaart mee aan een leuke challenge
Wat moet je doen .. 
Volger worden. en je kaartje linken naar je blog.

Dit is mijn Scallop kaartje.




Het patroontje kun je bij de Card etc Shop vinden.
Neem er eens een kijkje
want je vind er zulke prachige creaties om te maken.

Het papier is van Magnolia (Frosted Bluegreen).
De bloemen zijn ook van Magnolia.

 Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

Groetjes Ilonka

12 opmerkingen:

  1. Zo dat is een aparte kaart. Heel mooi hoor Ilonka

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ilonka!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van hobbyhome-hobbyartikelen..
    Ga voor je duimen het is in ieder geval een prachtige creatie en zeker een prijsje waard!

    Groetjes Hanneke

    www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje heb je weer gemaakt .
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning creation Ilonka:)
    Love this SHAPE:) Lovely image:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Ilonka, dankjewel dat je hiermee meedoet bij ons HH-blog, lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ilonka wat een prachtige kaart is dit!!!!
    Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig mooi kaartje Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ilonka eerst wil je bedanken dat je volger bent geworden bij mij ik ben natuurluk ook jouw volger geworden en ben even een kijken komen nemen bijje wat een geweldige creatie,s maak jij ik ga gauw nog even verder kijken ik kijk mijn ogen uit hoor en ik kom zeker terug bij gr NEL

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer