Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 16 juli 2012

Kamperen bij de boer

Wat een superleuke uitdaging, als kampeerster moet ik natuurlijk
meedoen aan deze gave challenge.
En wat is er niet leuker als kamperen via de Vekabo bij de boer.
En s"avonds lekker nog chillen onder de luifel.


Leuk dat je weer langskwam om te kijken tot de volgende keer

Groetjes Ilonka

5 opmerkingen:

  1. Dit is weer iets heel aparts zeg Ilonka, erg leuk
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super leuk uit Ilonka.
    Echt geweldig.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You are so creative Ilonka:) wonderful creation!!
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wouwwwwww. wanneer gaan we, en waarheen?
    heerlijk bij boer harmsen camperen
    hihihihih
    ik vind je camper super, erg mooi gemaakt
    toppie gedaan

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je camper ontzettend leuk geworden!
    En zo creatief met die luifel en beestjes erbij.
    Gaaf hoor!
    Succes met de uitdaging!

    Groetjes van Dieke Polstra
    www.stempeldieke.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer