Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 29 juli 2012

Kadokaart / geldtasje

Hallo blogvolgsters.

Hier een kadokaart / geldtasje gemaakt.
Het paier is van Magnolia. (Lavendel)
Het patroon kun je bij de Card etc Shop krijgen.






Leuk dat je weer langs bent geweest.
Tot de volgende keer.

Groetjes Ilonka

9 opmerkingen:

  1. Ohhh wowww Ilonka,wat prachtig gemaakt.
    Mooi papier en details heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heerlijk om weer van je kaart/papier creaties te kunnen genieten...dit is ook weer een toppertje..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Just gorgeous Ilonka:)
    Very beautiful details on this wonderful bag box card:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ilonka, Wat een schatje zeg! Super leuk. groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig tasje zo Ilonka,
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig Tasje Ilonka.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb je blog gevonden:)
    Wat een super tasje heb je gemaakt!!!
    Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat heb je super mooi gemaakt. erg leuke dingen altijd dit :)

    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer